Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Místo práce: SOPHIA, jazykové služby s.r.o., České Budějovice, České Budějovice (informace o místu práce: České Budějovice)
Druh pracovního poměru: Pracovní poměr
Úvazek: Plný
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 15000 - 22000 Kč
Nástup od: 1. 2. 2015
Poznámka: Zodpovědnost za:
- řízení překladatelských zakázek vč. jejich přípravy pro zpracování CAT nástroji
- přípravu cenových kalkulací
- koordinaci práce odborných dodavatelů
- komunikaci s českými i zahraničními zákazníky a dodavateli (osobně, emailem, telefonicky)
- spolupráci s ostatními projektovými manažery a s obchodními manažery
- další běžnou admin. činnost související s výše uvedeným
Požadujeme:
- výbornou znalost AJ (min. B2) a češtiny, znalost NJ výhodou
- schopnost zvládnout vysoké pracovní nasazení
- schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce
- dobré komunikační, vyjednávací a organizační schopnosti
- pečlivost a spolehlivost, zodpovědný vztah k práci
- zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr
Nabízíme:
- zázemí úspěšné a perspektivní české společnosti (21 let na trhu)
- práci v dynamickém kolektivu a pěkném, nekuřáckém pracovním prostředí v centru ČB
- zaškolení a další vzdělávání, rozšiřování IT a jazykových znalostí
- mzdu 15.000 – 22.000 Kč (po zapracování osobní ohodnocení a výkonnostní prémie)
- příspěvek na stravování
- firemní jazykové kurzy a další zaměstnanecké výhody
Termín nástupu – únor 2015. Pouze písemné CV vážných zájemců s motivačním dopisem přijímáme na kariera@sophia-cb.cz. Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru.