Místo práce: Jihlava (informace o místu práce: Jihlava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Budete srdečným hlasem naší firmy a zodpovídat dotazy zákazníků v češtině nebo angličtině nebo němčině (telefonicky).
- S chutí se pustíte do řešení objednávek a zadáte je do interního systému pro bezproblémové zpracování.
- Vyřešíte s elegancí a profesionalitou případné reklamace, zpožděné dodávky a další záležitosti týkající se vašich přidělených klientů.
- Budete úzce spolupracovat s oddělením expedice, logistiky a plánování výroby, abyste zajistili hladký chod procesů.
- Podpoříte obchodní zástupce a pomůžete jim s jejich úkoly.
- Připravíte přehledy a reporty v interním systému a případně i v Excelu, abyste měli dokonalý přehled.
Jiné výhody
- Vzrušující práci v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, která je lídrem ve svém oboru.
- Jistotu stabilního zaměstnání v přátelském kolektivu, kde budete mít velkou míru samostatnosti.
- Motivující finanční ohodnocení a bonusový systém, které oceníte.
- Náborový bonus 10 000 Kč pro usnadnění začátku.
- Podporu profesního vzdělávání a osobního rozvoje, abyste se u nás mohli neustále posouvat vpřed.
- Možnost kariérního růstu a posunu na manažerskou pozici.
- Denní využití cizích jazyků, takže se v nich budete neustále zdokonalovat.
- Vysokou míru seberealizace a možnost ukázat, co ve vás dřímá.
- Firemní ubytování pro ty, kteří nepocházejí z jihlavského regionu.
- Další benefity, které zpříjemní váš pracovní život (závodní stravování, slevy na výrobky, zdravotní dovolená, jazykové kurzy).