Provozní manažer

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Nizozemská ambasáda v Praze je důležitou instituci pro zlepšování diplomatických vztahů mezí Českou republikou a Nizozemskem. S více než stoletou historií posilují vztahy mezi oběma zeměmi prostřednictvím podpory obchodu, kultury, vzdělávání a inovací.

Zajímá vás, jak fungují ambasády v ČR? Chcete být v centru dění a podílet se na chodu Nizozemské ambasády? Máte plánovací, koordinační a komunikační dovednosti? Mluvíte plynně anglicky a česky, případně i holandsky? Pokud ano, tak se neváhejte přihlásit.



náplň práce
řídit oddělení pro všeobecné a konzulární záležitosti
vést zaměstnance rezidence (konzulární úředník, řidič a hospodyně)
správa financí a mzdové agendy, (včetně úhrad faktur, vedení mzdové agendy a správa hotovosti.)
správa provozních záležitostí (údržba kanceláře a rezidence)
zajišťovat IT podporu
dohlížení na konzulární činnosti, včetně poskytování služeb pro zákazníky a back office úkolů
spolupráce s různými zainteresovanými stranami, včetně českých úřadů a dodavatelů
zastupovat vedoucího konzulárního úředníka v případě potřeby
pravidelně reportovat velvyslanci

co vám nabídneme
13. plat
5 týdnů dovolené
možnost připočtení nadčasových hodin k dovolené
práce pro Nizozemské velvyslanectví
lukrativní pracovní místo v Praze 6.
možnost získat mnoho zkušeností
dlouhodobá spolupráce

co od vás očekáváme
VŠ vzdělání
AJ a ČJ na úrovni C1
zkušenosti z obdobné pozice min. 3 roky
znalost nizozemštiny, výhodou
předchozí zkušenosti s administrativou a účetnictvím (se zaměřením na mzdy)
zkušenosti s Microsoft Office (zejména s Outlook, Excel a Word), Cisco nástroji jako Jabber, AnyConnect, a People Inc (HR software od P&A Software).
zkušenosti s iPhone aplikacemi.
zájem o facility management
silné plánovací, koordinační a komunikační schopnosti

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Inzerující společnost

Randstad HR Solutions s.r.o., IČO: 08025851

Jungmannova 26/15, 110 00 Praha - Nové Město

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Přidáme vám na spoření, ať máte v důchodu víc. Proč zaměstnanci nemají zájem?

Přidáme vám na spoření, ať máte v důchodu víc. Proč zaměstnanci nemají zájem?

Na nabídky zaměstnavatelů, kteří poskytují příspěvek na penzijní spoření, řada lidí nereaguje....více

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Věk odchodu do důchodu se zvýší. Růst penzí zpomalí, ale stoupne minimální důchod. Manželé...více

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Co je letos jinak? Jaké slevy se dají využít? Do kdy je potřeba odevzdat přehledy OSVČ?...více

Partners Financial Services