Místo práce: Kladno (informace o místu práce: Kladno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, IT společnost, hledáme vhodné uchazeče na pozici: Specialista Service Desk.
Náplň práce:
• Technická IT podpora
• Odbavovaní příchozích hovorů na lince i následná komunikace s běžnými uživateli
• Řešení uživatelských požadavků v novém moderním Service-Desk (TT) systému.
• Odbavovaní technických závad v první fázi telefonicky, analyzování problémů, řízení interní komunikaci a předávání technikům v terénu, nebo subdodavatelům, s následnou koordinací
• Instalovat, konfigurovat a udržovat koncová zařízení (PC, NB, tiskárny, mobilní telefony, atd.)
• Připravovat a konfigurovat techniku pro jednotlivé uživatele
• Spolupracovat s ostatními týmy v rámci IT oddělení ale i obsluhovaných subjektů (SMK, ZŠ a MŠ, do budoucna založené subjekty)
• Spolupráce interně i s externími subdodavateli
• Podílet se na dalším rozvoji poskytovaných ICT služeb, souvisejících procesů a jejich kvality
Jiné výhody
• Profesionální tým zkušených lidí s příjemnou atmosférou
• Nově vybavené kanceláře, technické zázemí
• Notebook, mobilní telefon
• Příspěvek na stravné 130 Kč
• Balíček benefitů (rozvoj, vzdělávání, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day, možnost občasné Home office
• Po zapracování možnost příspěvku na DP
Pracovní doba:
• dle poskytování služeb poskytování Statutárního města Kladna
o po + st 7:30-17:30,
o út + čt 7:30-15:00,
o pá 7:30-12:30
• flexibilní i dle požadavků na servis ICT komponent