Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jste ten typ, který vždy rád chystá pro přátele něco na zub? Nechávají Vaši známí organizování akcí raději na Vás? Baví Vás komunikace s lidmi a rád/a vytváříte příjemné prostředí? Chcete být ve své práci doslova ihned vidět a reprezentovat celou kancelář?
Pokud jste si na vše odpověděli ano, přidejte se k nám na recepci a staňte se naším Office Coordinatorem!
V našem stejně naladěném Office teamu Vaší iniciativu, pořádkumilovnost a ochotu uvítáme, a také Vás toho mnoho naučíme.
Co vás čeká
* každodenní pestrá komunikace s kandidáty, zaměstnanci, klienty, dodavateli a různými institucemi
* spolupráce s office managerkou a dalšími odděleními (finanční, mzdové, HR oddělení, konzultanti)
* vítání, usazování a péče o hosty a návštěvy
* administrativa spojená s chodem recepce (zajištění občerstvení, parkovacích míst, ubytování, kancelářských potřeb)
* zpracování a evidence pošty a došlých faktur do systému
* spolupráce na organizaci firemních akcí
* zajišťování zasedacích a školících místností
Co vám nabídneme
* rozmanitou práci na plný úvazek v zázemí velké, stabilní a úspěšné společnosti
* poznáte jak fungují různá oddělení a nahlédnete do pracovněprávních záležitostí a personální agendy
* příležitost rozvíjet se a získat cenné zkušenosti nejen v administrativě, ale i v komunikaci s pestrým spektrem lidí
* work-life balance (30 dní dovolené, narozeninové volno)
* volitelný balíček benefitů v hodnotě 650 Kč za měsíc (Multisport karta, Kafeterie, životní či penzijní připojištění)
* stravenkový paušál proplácený přímo do mzdy (2436 Kč měsíčně)
* firemní akce i týmová setkání
* kvalitní zaškolení a podpora zkušenějšího kolegy
* příjemné a moderní pracovní prostředí v samotném centru Prahy
* přátelský, mladý a vždy pozitivně naladěný office tým
* výborná káva vždy po ruce :-)
Co od vás očekáváme
* jste komunikativní, organizačně schopná a vnímavá osobnost se smyslem pro pořádek a pro detail
* umíte i anglicky na komunikativní úrovni
* máte příjemné a přátelské vystupování
* jste zodpovědní, samostatní a proaktivní
* jste administrativně zdatní a máte lepší uživatelskou znalost PC (Google Workspace, Excel, Word)
* jste časově flexibilní (recepce funguje pondělí až pátek od 8:30 do 17 hod.)
* můžete se k nám připojit ihned :-)
Jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte se na nás obrátit.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na možnost další spolupráce.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.