Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovní úkoly:
-Služba obchodnímu zákazníkovi v procesu prodeje, zejména podpora při výběru produktu,
- realizace individuálního plánu prodeje v přidělené oblasti
- Příprava nabídek pro zákazníky podle potřeb a poptávky,
- Průběžné vykazování provedených činností a přijatých objednávek v systému CRM.
- Aktivní vyhledávání nových příležitostí k rozvoji a zvýšení prodeje
Očekávání:
- Zkušenosti s profesionálním zákaznickým servisem a prodejem,
- min. středoškolské vzdělání,
- Zkušenosti ve stavebnictví nebo příbuzném oboru jsou výhodou.
- Vysoce rozvinuté interpersonální dovednosti,
- orientace na cíl
- Ochota hledat a vyvíjet kreativní řešení
- Motivace ke zlepšování dovedností v prodejních technikách
- Aktivní řidič: řidičský průkaz skupiny B
Jiné výhody
Zaměstnanecké výhody, benefity- stabilní zaměstnání na pracovní smlouvu
- možnost rozvoje a neustálého zvyšování odborné kvalifikace.
- velkou míru samostatnosti a účast na zajímavých projektech
- příjemnou atmosféru na pracovišti a možnost realizovat své nápady!
- plat odpovídající kvalifikaci