Místo práce: Jenišov (informace o místu práce: Jenišov)
Mzda: 30 000–40 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Administrativní pracovník zajišťuje komunikaci se stávajícími i novými zákazníky prostřednictvím telefonních, poštovních a elektronických služeb. Hlavní náplní práce je osobní kontakt se zákazníkem v prostorách zákaznické kanceláře společnosti, prezentaci služeb a produktových nabídek společnosti.
Zaznamenává, eviduje a zpracovává požadavky zákazníků srozumitelnou, zákonnou a odbornou formou. Ovládá maximální informace o nabízených službách a produktech společnosti, zodpovídá dotazy potenciálních i stávajících zákazníků a jeho základním cílem je bezchybné, přesné a správné vedení agendy svěřených zákazníků. Očekávaným přínosem je podpora přímého prodeje produktů společnosti.
Je osobně zodpovědný za dodržování etického kodexu obchodníka (vydaného Energetickým regulačním úřadem), formu vystupování a obsah předkládané nabídky u koncového zákazníka. V rámci svých povinností osobně odpovídá za řízení a kontrolu procesů změny dodavatele na straně zákazníka i na straně původního dodavatele, jedná s ostatními účastníky energetického trhu a progresivně dokončuje tyto procesy. Na základě osobního certifikátu přistupuje do všech aplikací a webových portálů operátora trhu a distribučních společností.
Odpovídá za správnost a přesnost prováděných kroků na základě pravidel nastavených Energetickým zákonem a prováděcích vyhlášek v energetickém odvětví.
Jiné výhody
- zázemí stabilní energetické společnosti s 12 letou historií a holdingovým zázemím skupiny SUAS GROUP
- práci na hlavní pracovní poměr
- kvalitní zaškolení zkušenými kolegy v rámci příjemného kolektivu
- další pravidelné školení a vzdělávání v oboru (školení, workshopy)
- motivující finanční ohodnocení , měsíční a roční prémie
- mobilní telefon a další firemní bonusy