Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* kompletní vedení podvojného účetnictví mezinárodní výrobní společnosti
* zpracování veškerých daní a evidence majetku
* správa faktur vydaných i přijatých, závěrkové operace
* zpracování podkladů pro platební příkazy
* tvorba a úprava vnitřních směrnic za účetní oddělení
* aktivní komunikace se státní správou, finančními institucemi a dalšími partnery
* reporting, výkaznictví
Jiné výhody
* hlavní pracovní poměr s možností seberealizace
* moderní pracovní prostředí/kanceláře ve výrobní společnosti
* služební automobil, notebook a telefon, stravenkový paušál
* 25 dnů dovolené, pružná pracovní doba, možnost práce z domova
* roční odměny dle hospodaření a plnění osobních cílů
* příspěvek na penzijní připojištění, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti
* sportovní nebo relaxační aktivity, zvýhodněné mobilní tarify
* nástup možný ihned
* místo práce: Olomouc, kombinace Home office
Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této pozice. Děkujeme.