Vedoucí odboru informatiky

Hledaná pozice

Místo práce: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc (informace o místu práce: Olomoucký kraj)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Statutární město Olomouc

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/43
v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Více informací o společnosti naleznete na www.olomouc.eu.

Náplň práce:
• zajišťuje plnění úkolů v samostatné působnosti magistrátu uložené úřadu radou nebo zastupitelstvem města v souladu s vymezenou působností odboru podle organizačního řádu,
• zodpovídá za provoz IT Magistrátu města Olomouce,
• zajišťuje rozvoj IT Magistrátu města Olomouce,
• zajišťuje koordinaci projektů vývoje informačních systémů, zpracování plánů, norem a postupů rozvoje IT,
• metodicky zodpovídá za procesy v oblasti informačních standardů (technických, aplikačních).

Jiné výhody

• 5 týdnů dovolené
• pružná pracovní doba
• příspěvek na stravné
• Flexi Passy
• 4 dny osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost
• příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření
• příspěvek na volnočasové pohybové aktivity
• jistota, stabilita, perspektiva, spolehlivost a prestiž
• možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
• služební mobilní telefon a notebook
• příjemné pracovní prostředí
• účast na reorganizaci IT útvarů magistrátu (pod vedoucího odboru informatiky bude spadat jak „odbor informatiky“, tak „oddělení rozvoje IS/ICT“
• možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek

Platová třída: 13. platová třída (29.400 Kč – 43.370 Kč)

Pracovní poměr: doba neurčitá

Místo práce: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
• jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
• datum a vlastnoruční podpis uchazeče

K přihlášce je nutno přiložit:
• strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971,
• je možno přiložit Vaše představy o finančním ohodnocení a pracovních podmínkách

Lhůta pro podání přihlášky:
4. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Způsob podání přihlášky:
• poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
• datovou schránkou (ID: kazbzri),
• osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na personálním a právním.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit
nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Kvalifikace:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.
Obor:
• vzdělání v oboru IT, technické zaměření apod.
Praxe:
• praxe ve veřejné správě výhodou.
Jiné požadavky:
• zkušenosti s vedením kolektivu,
• zkušenosti s řízením IT projektů,
• schopnost strategického a koncepčního řízení provozu a rozvoje ICT v organizaci,
• praxe v oblasti analýz krátkodobých a dlouhodobých potřeb v oblasti IT,
• zkušenost s přípravou koncepčních, strategických nebo obdobných dokumentů,
• znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou,
• organizační, řídící a koncepční schopnosti,
• adaptabilita a analytické schopnosti,
• dobré komunikační schopnosti,
• znalost problematiky přípravy a realizace projektů na nákup nových technologií výhodou,
• dobrý přehled v oblasti síťové a serverové infrastruktury, rovněž tak v oblasti aplikačního prostředí výhodou,
• znalost anglického jazyka na komunikační úrovni výhodou,
• řidičský průkaz skupiny B výhodou,
• ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Inzerující společnost

JOBSYSTEM s.r.o., IČO: 28412508

Lucemburská 2136/16, 130 00 Praha - Vinohrady

Další nabídky práce

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Důchodová reforma má zelenou. Dvanáct změn, které schválila vláda

Věk odchodu do důchodu se zvýší. Růst penzí zpomalí, ale stoupne minimální důchod. Manželé...více

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby

Co je letos jinak? Jaké slevy se dají využít? Do kdy je potřeba odevzdat přehledy OSVČ?...více

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Kvóty na ženy ve vedení se blíží. Kterých firem se týkají?

Někteří zaměstnavatelé budou muset mít ve vedení přinejmenším třetinu žen. Směrnice Evropské...více

Partners Financial Services