Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme profesionální respektovaná evropská společnost, zaměřující se na celkové uspokojení potřeb zákazníků v oboru sekční vratové techniky, zejména u průmyslových aplikací.
Hledáme energickou pozitivně naladěnou kolegyni či kolegu do podpůrného obchodního týmu na pozici specialisty podpory prodeje.
Náplň práce:
přijímat a zpracovávat objednávky od zákazníků až po vznik zakázky a výrobků šitých na míru,
efektivně řídit a monitorovat tok zakázky k zákazníkovi až do jejího úplného zaplacení,
komunikovat se zákazníkem o případných změnách specifikace a dodacích lhůtách,
připravovat cenové nabídky ve spolupráci s obchodními zástupci,
vyřizovat reklamace, tzn. přijímat a zadávat do systému, komunikovat ve firmě a směrem k zákazníkovi,
pravidelně komunikovat se zákazníkem s cílem předat mu všechny potřebné informace včas a v požadované kvalitě a rozvíjet vztah se zákazníkem, tak aby byla naplňována naše vize a důraz na „vztahový obchod“.
Jiné výhody
Co Vám za to poskytneme my:
práci v týmu, který ocení Vaši pracovitost, iniciativu, flexibilitu a pečlivost (společně toho mnoho vyřešíte)
Pracovní místo v Novém Bydžově, po zaškolení k dispozici kancelář v Hradci Králové nebo možnost využívat Home Office,
mnoho příležitostí naučit se nové věci,
5 týdnů dovolené a 3 dny sick days,
příspěvek na stravování či stravenkovné v hodnotě 80,- /den, příspěvek na jazykové vzdělávání a 50% na pojištění odpovědnosti vůči zaměstnavateli
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj aktuální životopis v ČJ skrze odpovědní formulář