Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která prostřednictvím nápaditých konceptů kanceláří a vybavení nábytkem řeší, aby se pracovníci ve svém pracovním prostředí cítili dobře, hledáme vhodného kandidáta na pozici Sales support – interiérový design
Náplň práce:
* Práce v programu SAP a CRM systému
* Péče o prostory showroomu, pomoc při organizování akcí a výstav
* Komunikace se stávajícími klienty, budování vztahů s novými klienty
* Administrativní podpora sales týmu, správa databáze
* Koordinace marketingových aktivit pro ČR/SK trh
* Správa sociálních sítí a webových stránek
Požadujeme:
* 3–5 let zkušeností v administrativě
* Zkušenosti v oblasti interiérového designu nebo nábytku – výhodou
* Dobrá znalost SAP a Microsoft Office(Outlook, Excel, Word, Powerpoint)
* Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
* Organizační a komunikativní schopnost
* Samostatnost, schopnost priorovat a plnit různé úkoly v určitém časovém horizontu
Nabízíme:
* Finanční ohodnocení dle praxe a zkušeností v rozpětí 40 – 50 000 Kč
* Příjemné pracovní prostředí
* Možnost kariérního růstu
* Zaměstnání na HPP/IČO
* 25 dní dovolené, sick days
* 3 dny práce v kanceláři, 2 dny home office
* Mobilní telefon / notebook – i k soukromým účelům
* Flexibilní pracovní dobu
* Firemní akce, vzdělávací kurzy, školení
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Lokalita: Praha 5
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou