Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Mzda: 35 000–45 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Svěříme Vám:
- zpracování a kontrola měsíční účetní závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy
- účtování banky, interních dokladů (dohady, NPO, aj.), zápočtů, přijatých, vydaných faktur
- zpracování a podání KH a DPH
- provádění příkazů k úhradě
- inventarizace rozvahových účtů a komunikace s auditory
- spolupráce při vedení evidence hmotného a nehmotného majetku
- nastavení přístupových práv zaměstnanců v systému
- denní interakce s provozním a dalšími odděleními
Jiné výhody
Jsme připraveni Vám nabídnout
- pružnou pracovní dobu a možnost nadpracovat si hodiny (nebráníme se ani kratšímu 6-7hodinovému úvazku)
- zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií
- jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži od toho máme sick days
- bezplatné a zajištěné parkování přímo u budovy nebo dobrou dopravní dostupnost MHD
- občas budete mít možnost pracovat z domova
- nenecháme Vás v tom plavat očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
- předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou