Vedoucí oddělení strategického plánování

Nabídka pracovní pozice od 26. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Úřad městské části Praha 14 (informace o místu práce: Praha)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 14 - Úřad městské části Praha 14
zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14

vyhlašuje dne 21. 2. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

Vedoucí oddělení strategického plánování
odbor strategického řízení a komunikace

Sjednaný druh práce: strategické plánování, participativní aktivity

Pracovní náplň:
• příprava rozpočtu oddělení a sledování jeho rovnoměrného čerpání
• koordinace přípravy a aktualizace Strategického plánu rozvoje MČ P14
• koordinace přípravy Akčního plánu rozvoje MČ P14
• zajišťování realizace a řádné administrace místní Agendy 21 (dále jen MA21), organizační zajišťování souvisejících aktivit, včetně publicity a propagace
• zpracování a aktualizace dokumentů vznikajících v rámci MA21
• zpracování podkladů pro roční interní hodnocení zrealizovaných aktivit MA21 (komunitní plán, výroční zpráva apod.)
• spolupráce s příslušnými obory MČ při zjištění spolupráce a sledování vývoje v oblasti metodiky komunitního plánování (KP) a zajišťování kompatibility procesů a výstupů z procesu KP
• zabezpečování realizace akcí se zapojením veřejnosti (kulaté stoly, veřejná fóra/setkání, ankety apod.) - organizačně i z metodického hlediska

Jiné výhody

• příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
• další zaměstnanecké benefity (stravenky, Flexi poukázky, příspěvek na rekreaci dětí zaměstnanců)
• 25 dnů dovolené
• 4 dny placeného volna (Sickdays)
• možnost dalšího vzdělávání
• možnost účastnit se na inovativních rozvojových projektech městské části
• stanete se součástí celoměstského programu plánování a rozvoje Prahy a budete mít možnost nahlédnout do přípravy zásadních pražských projektů

Platové zařazení: 11. platová třída, dle NV č. 341/2017 Sb.

Místo práce: Úřad městské části Praha 14

Termín nástupu: od 1. 3. 2023 / dle dohody

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úředních územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, jsou: jméno. Příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úředních územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, nutno připojit strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.

Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat nejpozději do 15. 3. 2023 na adresu:

Úřad městské části Praha 14
kancelář úřadu
Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9

Obálku označit slovy: „ Výběrové řízení - pozice vedoucí oddělení strategického plánování odbor strategického řízení a komunikace, tř. 11“.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 15. 3. 2023. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úředních územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění
• fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
• občan České republiky nebo cizí občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
• způsobilost k právním úkonům,
• bezúhonnost

Další požadavky:
• VO/VŠ vzdělání
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet)
• výborné organizační a komunikační schopnosti
• prokazatelná zkušenost s alespoň základy projektového řízení
• zkušenosti s psaním textů
• přesnost, spolehlivost, samostatnost i schopnost týmové práce, flexibilita
• odolnost vůči stresu

Výhodou:
• praxe v oblasti výkonu místa Agendy 21
• zkušenosti v marketingu či projektovém řízení a orientace v plánování aktivit, time-managementu
• zkušenosti s vedením menších projektů, komunikačních kampaní, s participací i s jejími posledními trendy
• praxe ve veřejné správě

Další nabídky práce

Práce v oboru: Státní správa, samospráva

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services