Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která nabízí produkty pro zdravotnictví a sociální služby již přes 30 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Logistik obchodu/Fakturant.
Náplň práce:
* Administrace procesu toku zboží od objednání až po jeho fakturaci
* Fakturace zakázek (práce v účetním systému ABRA)
* Objednávka zboží i ze zahraničí
* Koordinace dopravy i ze zahraničí
* Komunikace s dodavateli a zákazníky (i v angličtině, převážně písemná forma)
Požadujeme:
* Ukončené SŠ vzdělání (ekonomického směru – výhodou)
* Praxe s administrací účetních dokladů (objednávka, dodací list, faktura vydaná, příjemka, faktura přijatá, zálohové listy, pokladní doklady)
* AJ na komunikační úrovni (především pasivně, ale částečně i hovorově)
* Dobré komunikační dovednosti, zákaznicky orientovaná osobnost
* Uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Google Apps – Gmail, G-disk, dokumenty Google)
* Týmová osobnost, chuť se dále vzdělávat
* Pečlivost
Nabízíme:
* Spolupráci na HPP
* Zajímavé finanční ohodnocení
* Stabilní zázemí v malé rodinné firmě, přátelské prostředí
* 4 týdny dovolené + 5 dnů Sickdays
* Občasný HO
* Kancelář v Praze 5 přímo u metra (stanice Luka, trasa B)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.