Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, holding, který zastřešuje společnosti zabývající se stavbou veletržních expozic, zakázkových interiérů a dalších stavebních projektů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Finanční ředitel holdingu.
Definice holdingu:
2x Holding a.s., pod holdingy spadají celkem 3x a 7x společnosti s. r. o., celkový konsolidovaný obrat 600-700 Mio Kč
Náplň práce:
* Odpovědnost za řízení finančního oddělení celého holdingu
* Vedení užšího kolektivu 6 účetních na účtárnách a kooperace s dalšími 250 spolupracujícími v rámci jednotlivých s.r.o.
* Aktivní spoluúčast při stanovování finanční strategie, hospodářského plánu a finančního rozpočtu organizace v součinnosti s ostatními odděleními organizace
* Nastavení a pravidelná aktualizace interních procesů a řízení aktivit v rámci finančního řízení společnosti
* Optimalizace aktiv, pasiv a daňové zátěže, řízení cash-flow
* Podpora vedení při zajišťování efektivnosti hospodaření organizace
* Pravidelné analyzování finančních ukazatelů podnikového controllingu
* Sledování rizik, jejich hodnocení a nastavení opatření k jejich odvrácení nebo minimalizaci
* Zajišťování aktuálních zpráv o stavu finančních zdrojů a výsledcích podnikového hospodaření
* Poskytování finančních analýz, prognózování a doporučení pro rozhodování managementu organizace
* Odpovědnost za rozvoj finančního oddělení (spolupodílení se na digitalizaci a zefektivňování procesů, tvorba zadání pro finanční analýzy / reporty směrem k vedení společnosti i pro potřeby finančního oddělení)
* Reprezentování organizace na jednáních se spoluvlastníky ve Švýcarsku, partnerskými společnostmi a dalšími subjekty auditorskými, daňovými a účetními orgány
* Úzká spolupráce s ostatními odděleními organizace (primárně obchodní oddělení a oddělení produkce)
* Vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci finančního a účetního oddělení
Požadavky:
* Zkušenost s finančním řízením holdingu s obratem přesahujícím 500 mil.
* Zkušenosti s procesem konsolidace výsledků více entit
* Znalost ERP systému Navision / Business Central
* Znalost Microsoft Dynamics AX nebo D365Z
* Silné manažerské zkušenosti a dovednosti, vůdčí rozvážný typ, přirozená autorita
* Zkušenost s vedením středně velkého kolektivu
* Zkušenosti a praxi v oboru a daňové problematiky
* Silné komunikační dovednosti, schopnost proaktivní komunikace napříč celou firmou
* Vynikající znalost a orientace v podnikových procesech
* Anglický nebo německý jazyk na vysoké úrovni (denní komunikace s kolegy a partnery v zahraničí)
* Zkušenost z korporátního prostředí výhodou
* Zkušenosti s interními CRM systémy výhodou
* Selský rozum, schopnost hledání a aplikace vhodných řešení
* ŘP sk. B
Nabízíme:
* Možnost podílet se přímo na vedení a budoucím směřování velice úspěšné rostoucí firmy, která si ale stále zachovává rodinný charakter
* Obrovský prostor pro seberealizaci, zodpovědnost za vedení lidí i společnosti
* Nadstandartní finanční ohodnocení odpovídající míře zodpovědnosti dané pozice
* Zázemí stabilní české společnosti se zahraniční účastí
* Spolupráci na HPP nebo IČO
* Možnosti nástupu: ihned
* Místo výkonu práce: Praha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.