Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která patří mezi významné firmy zabývající se mezinárodním obchodem s mlékárenskými výrobky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/ka administrativy – Praha – Řepy.
Náplň práce:
* vedení recepce firemní budovy – vyřizování tel. hovorů, občerstvení pro návštěvy, výdej a příjem pošty, objednávání kancelářských potřeb, kontrola došlých faktur vztahující se ke správě firmy
* vystavování daňových dokladů, faktur, ODD, vrubopisů, zálohových faktur– v CZ i AJ v systému
* kontrola potvrzených dodacích listů od odběratelů, urgence jejich zasílání od dopravců a skladů, řešení rozdílů s oddělením logistiky
* účast na inventurách zásob zboží na skladech
* namátkově, event. podle potřeby kontrolovat podmínky skladování nakoupeného zboží
* spolupráce s obchodním oddělením – měsíční cenotvorba nákupních cen a jejich zadávání do systému
* spolupráce na přípravě a účast na zahraničních veletrzích (cca 1x ročně v EU)
* dle potřeby spolupráce při kompletaci/rozvozu/legalizaci dokladů, ústní a písemná komunikace s obchodními partnery, s orgány státní správy, bankami atd.
Co od Vás očekáváme:
* SŠ vzdělání ukončené maturitou – ideálně ekonomický směr
* Praxi – v logistické či obchodní firmě nebo absolvent ekonomického či obchodního oboru (zaučíme)
* Jazykové znalosti ČJ (rodilý mluvčí), Anglický jazyk úroveň min B1
* Řidičský průkaz skupiny B
* Znalosti práce na PC: MS Office zejména dobrou znalost Excel, Adobe Acrobat
* Komunikativní schopnosti, pečlivost, flexibilita, týmová spolupráce, analytické a logické myšlení
* Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou, případně zaučíme
Co Vám můžeme nabídnout:
* Práce na HPP do oddělení logistiky
* Práce na plný úvazek – 40 hod. týdně
* Po zkušební době možnost Home office
* Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč – záleží na zkušenostech + osobní ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* Stravenky
* Příspěvek na dovolenou
* Místo výkonu práce: Praha 6 – Řepy
* Nástup možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.