Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme společnost Consulta Bürotechnik, s.r.o. - velkoobchodní i maloobchodní prodejce vybavení pro školy, kanceláře, obchody a restaurace. Na trhu jsme už od roku 1997, tedy více než 25 let.
Portfolio naší společnosti je rozděleno do tří hlavních částí, které spolu úzce souvisí.
• Dodáváme audiovizuální vybavení do škol a nově dodáváme i robotiku do škol
• Jsme výhradní distributor produktů Legamaster pro Českou republiku, využívaných zejména v kancelářích a provozech
• Jsme dovozce a výrobce EET pokladen, ke kterým tvoříme náš vlastní software Conto
Nově jsme náš sortiment rozšířili o nabídku luxusního bytového sortimentu (vůně a bytový textil).
Významnou součástí naší činnosti jsou také služby a řešení na klíč. Zákazníkům tvoříme profesionální 3D návrhy a vizualizace, řešení jsme schopni dodat na klíč.
Více informací o společnosti naleznete na www.consulta.cz.
Náplň práce:
• instalace a montáž audiovizuální techniky a PC u zákazníků po celé ČR
• občasná diagnostika poruchy a stanovení způsobu oprav
• provádění oprav a vyměňování dílů
• vedení dokumentace o reklamaci
• poskytování poradenství a doporučení zákazníkům
Jiné výhody
• práci na HPP
• různorodou a zajímavou práci v dobrém pracovním kolektivu
• vstřícný přístup k zaměstnancům
• zajímavé mzdové ohodnocení
• příspěvek na stravu
• osobní ohodnocení
Místo práce: práce po celé ČR
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: koutna@consulta.cz.
K odpovědi na tento inzerát je potřeba přiložit Váš životopis.
Pokud nebude životopis přiložen, nemůžete být zařazeni do výběrového řízení.
Děkujeme za pochopení.
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 6. 3. 2023. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.