Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co Vás na této pracovní pozici čeká?
odpovědnost za HR procesy koncernu ZKL,
řízení náboru nových zaměstnanců,
podpora ostatních vedoucích v pracovněprávní problematice,
odpovědnost za odměňování a vzdělávání zaměstnanců koncernu,
vedení personálního odboru,
práce s informačním systémem SAP a docházkovými systémy,
účast na kolektivním vyjednávání.
Jaké znalosti a schopnosti byste měli mít?
VŠ vzdělání správního, ekonomického, všeobecného či technického směru, lze nahradit délkou praxe,
praxe v oblasti HR alespoň 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici,
velmi dobrá znalost zákoníku práce,
aktivní znalost anglického jazyka,
výborná znalost práce na PC – MS Office, znalost programu SAP výhodou,
komunikativnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, empatie,
hledáme proaktivní a dynamickou osobnost,
výhodou ŘP sk. B - aktivní řidič.
Co Vám můžeme nabídnout?
práci ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí,
vedení velmi zkušeného týmu,
odpovídající mzdového ohodnocení,
roční prémie,
další benefity (týden dovolené navíc, příspěvek za investiční životní pojištění, zvýhodněné telefonní tarify pro rodinné příslušníky, závodní stravování atd.).