Místo práce: Říčany (informace o místu práce: Říčany)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme personálně poradenská společnost People Consulting a na trhu se pohybujeme již od roku 2007 - za tu dobu jsme si vybudovali velmi dobré jméno. Mezi naše klienty patří mezinárodní korporace i menší společnosti, kterým zajišťujeme individuální přístup při vyhledávání nových spokojených zaměstnanců.
Jsme tým osmi přátelských lidí, co spolu tráví i volný čas – rádi společně zajdeme do kina, na večeři nebo třeba na únikovou hru :-). V týmu panuje příjemná a přátelská atmosféra, a když máme nápad na změnu či zlepšení, vždy to společně v týmu probereme a najdeme nejlepší řešení - před žádným inovativním nápadem nezavíráme dveře :-)
TÝMOVÁ ASISTENTKA
A jaká bude Tvoje pracovní náplň?
Práce v interním systému (CRM) - administrace kandidátů, pozic a dalších informací
Spolupráce s konzultanty na výběrových řízeních pro naše dlouhodobé klienty
Příprava a zadávání inzerátů do databází
Předvýběr vhodných kandidátů v interních i externích databázích, sociálních sítích
Contract management - Scanování a vkládání smluv a jiných důležitých dokumentů do interního systému
Další administrativní činnosti dle zadání
Celková péče o naši kancelář (např. objednávání kancelářských potřeb, zodpovědnost za úklidové služby, atd.)
Samostatné řešení dílčích úkolů, návrhy na zlepšení chodu kanceláře
Jiné výhody
Co ti nabízíme:
Přátelskou a otevřenou atmosféru, výborný tým, který tráví společně i volný čas
Práci ve stabilní společnosti s perspektivou profesního rozvoje
Důvěru a dlouhodobou spolupráci
Možnost pracovat částečně z domova či mít nastavenou flexibilní pracovní dobu
Možnost profesního rozvoje a růstu, možnost postupu na roli konzultanta
Dobré platového ohodnocení (výborné osobní odměny)
Mobilní telefon i k soukromým účelům (s neomezeným tarifem a internetem), notebook
Místo výkonu práce: Říčany u Prahy
Nástup: ihned nebo dohodou