Vztahový manažer, Klientský pracovník, Obchodní zástupce, Asistent, Administrativní pracovník, referent
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek, živnost
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co takhle mít pohodovější rána?
Zažít přátelskou atmosféru, která „práci“ mění na místo, kde tě to baví?
Pojď a přidej se k nám!
Co bude Tvá náplň práce:
Komunikace s klienty, kteří sami projevili zájem o naše produkty
Zajištění kompletního servisu a požadavků klienta
Budovat a dále rozvíjet velmi dobré obchodní vztahy se zákazníky firmy
Evidovat dokumenty v systému CRM
Co od Tebe čekáme?
SŠ vzdělání
Český – rodný jazyk
Znalost MS Office
Výborné komunikační dovednosti
Spolehlivost, zodpovědnost
pozice je vhodná i pro absolventy
Co Vám na oplátku nabízíme?
Zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
Velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (Plat: 35.000 Kč – 45.000 Kč/měsíc)
Různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu
Práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr, možnost „nastartování“ budoucí kariéry
Přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme
Motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny
Jiné výhody
bonusy, multisport karta, kariérní růst,, motivační programy