Odborný rada, Rada, Správce budov, Účetní, Obchodní manažer
Místo práce: Praha
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: ihned nebo dle dohody
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
- komplexní výkon činností spojených s výkonem vlastnických práv státu k vymezenému rozsahu majetku, hospodaření a nakládání s majetkem státu (s věcmi, právy a jinými majetkovými hodnotami), k němuž přísluší hospodařit Správě státních hmotných rezerv (dále jen „Správa“);
- komplexní výkon činností spojených se změnou forem vlastnictví a příslušností hospodařit s majetkem státu, zatěžováním hmotného nemovitého majetku ve prospěch/v neprospěch státu věcnými břemeny, služebnostmi a jinými věcnými právy, příprava a posuzování smluv, zápisů nebo dohod, jakožto i všech listin souvisejících s těmito úkony;
- součinnost při zavádění a aktualizaci dokladové evidence majetku v příslušných informačních systémech Správy;
- součinnost s ostatními organizačními útvary Správy i třetími osobami při zařazování, užívání a vyřazování majetku a jeho přesné identifikace, a to zejména při převodu, nájmu, výpůjčce apod., a odstraňování zjištěných nepřesností a vypořádávání rozdílů v evidenci majetku v informačním systému a v katastru nemovitostí;
- zajištění stanovisek příslušných organizačních útvarů Správy, případně třetích osob, zejména k územním plánům krajů, měst a obcí;
- součinnost při inventarizaci výpisů z katastru nemovitostí, aktualizace výpisů, katastrálních map a dalších dokladů k nemovitostem;
- součinnost při vedení evidence smluv, přidělování čísel ke smlouvám a při jejich zveřejňování za oddělení v registru smluv Správy, centrálním úložišti smluv Správy a zveřejňování smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv;
- zpracování návrhů rozhodnutí o nepotřebnosti majetku trvalé či dočasné pro Správu, včetně zajištění kompletního podkladového materiálu pro tato rozhodnutí;
- komplexní výkon činností spojených s nájmem nepotřebného majetku Správy;
- zabezpečení odborných činností, podkladů a vypracování příslušných listin v rámci procesu nakládání s majetkem mezi organizačními složkami státu, státními organizacemi nebo jinými subjekty;
- součinnost při organizování a realizaci širší nabídky majetku včetně zpracování a vyhotovení zápisů a smluv o změně příslušnosti hospodařit s majetkem státu;
- součinnost při přeceňování disponibilního majetku určeného k prodeji, zajišťování znaleckých posudků, jiných ocenění majetku a geometrických plánů;
- součinnost při přípravě výběrových a jiných řízení na prodej nebo jiný převod majetku včetně zajištění všech podkladů a úkonů pro tato řízení, zpracování a vyhotovení kupních, darovacích či jiných smluv, zabezpečení listin potřebných k vlastní realizaci převodu;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelkou odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru majetkového
Jiné výhody
- platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
- jistota zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
- přátelský kolektiv
- možnost využití pružné pracovní doby
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
- stravenky
- volnočasové poukázky na zdraví, kulturu, sport, knihy a vzdělávání
- kartu MultiSport, FKSP kartu MultiSport
- školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP