Za kolik můžete jít o víkendu na ligu? Máme přehled včetně slev
Devatenácté kolo Fortuna ligy se blíží. Jestli máte chuť vyrazit a nemáte lístek, tak...více
Nabídka pracovní pozice od 8. 2. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Management of processing logistic procedures of customers’ orders
Coordination of the process with sales staff, dispatchers, and customer service
Answering inquiries from customers
Investigating complaints
Coordinate shipment schedules
Other administrative work
Jiné výhody
Excellent career opportunity to work in an international company
Great location of the office in Prague 3 – Flora
25 days of holiday
Meal allowance 1 650 CZK/month
Multisport card possibility
Annual bonus
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Are you well organized and do you enjoy being in charge of things? We are currently hiring for the position of Shipment Coordinator for an international company. This position is suitable for anyone who has experience in logistics that is tightly connected to customer service.
Previous experience in logistics or customer service
Fluent in English
Dutch is preferred but not required
Familiarity with Microsoft Office (PowerPoint, Excel, Word)
Strong communication skills
Sense of priority to handle tasks and deadlines
Customer-oriented approach
Další nabídky práce
Práce v oboru: Doprava, spedice, logistika
Lokality: Praha
Zdroj nabídky: Dobrá práce