Jak v Teplicích objevili zlatý poklad. Příběh zapomenuté trofeje
V roce 1975 ho vyhráli v Íránu, v devadesátkách ho znovu objevili, teď má hodnotu zhruba...více
Nabídka pracovní pozice od 29. 1. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Správa společného e-mailu zákaznického servisu
Komunikace s přidělenými zákazníky (převážně z ČR a SK)
Zpracovávání objednávek a zadávání do ERP systému
Spolupráce s oddělením nákupu ve Švýcarsku
Spolupráce s obchodním oddělením
Příprava nabídek
Jiné výhody
Zajímavé finanční ohodnocení odpovídající Vaší praxi
Roční bonus
Nástup ihned
Flexibilní pracovní doba
Home office
5 týdnů dovolené
2 sick days za pololetí
Stravenkový paušál
Příspěvek na vzdělávání
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Do mezinárodní společnosti, která má výsadní postavení na trhu spojovací techniky, hledáme nového kolegu nebo kolegyni na oddělení zákaznického servisu.
Hledáme někoho, kdo má v zákaznickém servisu praxi, kdo je komunikativní a domluví se i anglicky (zejména s kolegy z nákupu ve Švýcarsku). Jste to Vy, koho hledáme?
Minimálně SŠ vzdělání (ideálně ekonomický nebo technický směr)
Výhodou je praxe na obdobné pozici
Angličtina alespoň na úrovni B2 (komunikace s kolegy ze zahraničí)
Dobrá znalost MS Office
Schopnost pracovat v týmu
Další nabídky práce
Práce v oboru: Administrativa, Služby
Lokality: Brno
Zdroj nabídky: Dobrá práce