Před 50 lety jsem nečekal, že z lízátek bude ikona, říká jejich projektant
Miloš Morávek je hradecký patriot a zkušený projektant, který v roce 1972 navrhl a prosadil...více
Nabídka pracovní pozice od 3. 2. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Praha
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jste komunikativní, reprezentativní typ s dobrými organizačními schopnostmi, dávkou kreativity a nebojíte se administrativy? Pokud jste odpověděli na všechny otázky ANO, hledáme právě Vás!
Nabízíme startovací pozici s dávkou zodpovědnosti a možností samostatné práce.
Nová společnost na českém trhu, která se zabývá prodejem a dodávkami zdravotnické techniky a moderních zdravotnických technologií na tuzemský trh i do zahraničí, hledá vhodného kandidáta do oblasti administrativy na pozici Koordinátora/ky obchodního oddělení s administrativou.
Co Vás na pozici čeká:
* Budete pravá ruka obchodního týmu a managementu společnosti
* Budete zodpovídat za správnost veškerých dokumentů pro výběrová řízení a veřejné zakázky
* Účast na domácích kongresech a jejich zajištění včetně marketingové podpory v rámci ČR.
* Koordinace a zajištění zahraničních kongresů - zajištění letenek, ubytování, atp.
* Komunikace s klienty z významného zdravotnického prostředí
Co Vám nabízíme a jaké máme benefity:
* Práce v dynamickém kolektivu pro prestižní společnost.
* Moderní zázemí (kancelář, potřebné pracovní vybavení, občasné služební cesty dle projektů)
* Odpovídají, motivující mzdové ohodnocení
* Odborný i kariérní růst, firemní vzdělávání
* Benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, firemní akce, zvýhodněné rekreační pobyty v Jizerských horách, nadstandardní preventivní zdravotní péče)
Ideálním kandidátem jste, pokud:
* jste organizačně zdatný/á
* administrativa pro Vás není nuda
* máte kultivované vystupování
* jste aktivním řidičem sk. B
* máte schopnost pracovat v týmu ale i samostatně
* SŠ/VŠ
* mluvíte anglicky
Další nabídky práce
Práce v oboru: Administrativa
Lokality: Praha
Zdroj nabídky: Dobrá práce