Za kolik můžete jít o víkendu na ligu? Máme přehled včetně slev
Devatenácté kolo Fortuna ligy se blíží. Jestli máte chuť vyrazit a nemáte lístek, tak...více
Nabídka pracovní pozice od 8. 2. 2023 není aktivní.
Hledaná pozice
Místo práce: Praha-Košíře (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
účtování došlých faktur (zbožové i režijní), interních dokladů, mezd (dle podkladů od externí firmy) a pohybů na bankovních účtech kontrola správnosti schvalování došlých faktur vyúčtování přijatých a poskytnutých záloh, kontrola DPH na vstupu a na výstupu příprava a účtování měsíční i roční uzávěrky příprava podkladů pro externí firmu zpracovávající daňovou agendu správa odběratelského a dodavatelského saldokonta aktivní komunikace se zástupci společnosti a externími poradci měsíční reporting mateřské společnosti a participace na přípravě ročního plánu příprava podkladů pro účely auditu a jiných kontrol
Jiné výhody
mzdové ohodnocení odpovídající dané pozici prémie, bonusy dovolená 5 týdnů mobilní telefon, notebook flexibilní začátek/konec pracovní doby příspěvek na penzijní/životní připojištění příspěvek na sport/kulturu/volný čas příspěvek na stravování příspěvek na vzdělání vzdělávací kurzy, školení možnost občasné práce z domova přátelský kolektiv firemní akce dlouhodobá práce
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
SŠ/SOŠ/VŠ ekonomické vzdělání
praxi v podvojném účetnictví min. 5 roků
znalost českých účetních standardů a účetních principů
komunikativní znalost anglického jazyka
ochotu cestovat do zahraničí (1x za kvartál)
ochota učit se novým věcem
Další nabídky práce
Práce v oboru: Administrativa, Bankovnictví, pojišťovnictví, finanční služby
Lokality: Hlavní město Praha
Zdroj nabídky: Easy-prace.cz