Office Administrator

Nabídka pracovní pozice od 26. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Receptionist, Administrative Worker, Official, Assistant, Office Manager, Secretary

Místo práce:

Druh pracovního poměru: full-time

Termín nástupu: asap

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Responsibilities:
• Maintenance of effective cooperation between departments, assuring all the needed equipment, supplies and water are always available for company employees;
• Coordination of incoming mails, calls, deliveries;
• Keeping track on documents flow, creating & updating spreadsheets with due date information, sorting and distributing incoming mails;
• Keep the office stocked with supplies;
• Assistance in organisation of corporate events & conferences;
• Coordination of meetings, the conference rooms schedule & booking.

What is important for us:
• Experience at administrative/ support role for 6 + month;
• Good communication and interpersonal skills;
• Ability to learn fast and be a reliable team -player;
• Knowledge of MS Office (other programs will be a plus);
• Strong knowledge of English, Knowledge of Russian or Ukrainian – intermediate level.

We offer:
• Official employment due to CZ labor law;
• Competitive salary level + we really consider candidates expectations to make it the most comfortable for both parties;
• Opportunity of fast professional and career growth!

If you are interested and want to became a part of fast-moving company– apply now!

Jiné výhody

Official full – time permanent employment, competitive salary range

Požadavky na zaměstnance

Minimální požadované vzdělání: Follow-up/Higher Professional Education
Pozici vyhovuje i uchazeč se vzděláním: University student, University education (Bachelor's degree)

Znalosti

  • Language skills
    • English - Upper intermediate (B2)
    • Russian - Upper intermediate (B2)
  • Other knowledge
    • Microsoft Office - Skillful

Požadovaná praxe
1 let
Obor: 1

Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Experience at administrative/ support role for 6 + month;
• Good communication and interpersonal skills;
• Ability to learn fast and be a reliable team -player;
• Knowledge of MS Office (other programs will be a plus);
• Strong knowledge of English, Knowledge of Russian or Ukrainian – intermediate level.

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa

Lokality:

Zdroj nabídky: Profesia

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services