Spor o pardubickou klec přehledně. Šlo to udělat jinak, říká ministr
Pardubice otvírají nový stadion, ale víc než to se momentálně řeší nepovedený sektor pro...více
Hledaná pozice
Místo práce: Kostelec (informace o místu práce: Kostelec)
Mzda: 45000 - 70000 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* řízení dodavatelů, jejich vyhodnocování a výběr
* spolupráce s ostatními odděleními firmy (vývoj, výroba, logistika, finance)
* budování a rozvoj strategie
* vedení jednání s dodavateli, uzavírání smluv
* účast na jednotlivých projektech
* práce s daty, kalkulace, reporting
* zpracování související administrativní agendy
Jiné výhody
* práci v rostoucí nadnárodní společnosti
* přátelské pracovní prostředí
* dobré finanční podmínky + osobní ohodnocení
* příspěvek na dojíždění
* příspěvek na penzijní připojištění
* 25 dní dovolené + 3 dny sick days
* stravování zdarma
Požadavky na zaměstnance
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický nebo technický směr)
* praxe na obdobné pozici v nákupu ve výrobní společnosti nebo absolvovaná VŠ se zájmem o práci v oblasti nákupu (možnost zaučení)
* dobrá znalost AJ slovem i písmem podmínkou + znalost ostatních jazyků výhodou
* znalost výrobního prostředí
* zkušenosti s projektovým řízením
* velmi dobrá znalost MS Excel, vztah k číslům, analytické dovednosti
* výhodou znalost ERP systému
* schopnost vyjednávání, organizační a komunikační dovednosti
* týmový hráč, samostatnost, proaktivita, ochota se rozvíjet
Inzerující společnost
Další nabídky práce
Práce v oboru: Obchod, prodej, Bankovnictví, pojišťovnictví, finanční služby
Lokality: Kostelec
Zdroj nabídky: Dobrá práce