Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost zabývající se procesními návrhy, prodejem a servisem průmyslových čerpadel a malých/středních průmyslových systému, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Asistentka obchodního oddělení.
Náplň práce:
* administrativní podpora obchodního týmu
* fakturace a příprava podkladů pro úhradu faktur
* objednávání zboží
* zpracovávání zakázek, statistik a dat ve firemním počítačovém systému
* komunikace se zákazníky v ČR a SR a dodavateli v zahraničí
* pomoc s přípravou marketingových akcí
Požadujeme:
* minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického zaměření
* praxe na podobné pozici výhodou
* znalost angličtiny na komunikační úrovni, znalost němčiny výhodou
* znalost MS office (Excel, Word, Power point), jiné ICT znalosti výhodou
* flexibilitu, zodpovědnost, samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti
* ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
* práci na poloviční úvazek, po zaškolení možnost přejít na 3/4 úvazek
* důkladné vstupní zaškolení v ČR a zahraničí
* motivační finanční ohodnocení
* mobilní telefon, notebook
* možnost home office – dle dohody
* 5 týdnů dovolené
* přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářských
* místo výkonu práce: Praha – Malešice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.