Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Běžné úkony spojené s chodem recepce (ohlašování hostů, zpracování pošty, telefonická a emailová komunikace s klienty i zaměstnanci společnosti, správa interního rezervačního systému a zasedacích místností)
Zajišťování dopravy a ubytování pro zaměstnance (letenky, jízdenky, taxi, ubytování)
Zajišťování občerstvení na jednání a interní workshopy či konference
Komunikace s dodavateli (úklidová firma, správa budovy, nákup kancelářských potřeb)
Administrativa spojená s Office Managementem - středoškolské vzdělání (ukončené maturitou) Pro
Jiné výhody
Pracovní smlouvu na HPP
Plný nebo zkrácený úvazek
Zázemí ve stabilní společnosti, která je lídrem ve své oblasti
Benefity: 25 dní dovolené, starvenky
Možnost mimořádné odmněný
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.