Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• zajištění činností potřebných pro řádné zadávání veřejných zakázek, a to v souladu s platnou legislativou a interními předpisy podniku;
• příprava podkladů a řízení svěřených projektů a činností v souladu s pravidly dotačního titulu, vnitřní dokumentací podniku a se zásadami projektového řízení (kontrola dodržování stanovených limitů a závazných ukazatelů v oblasti financování dotačních programů aj.);
• spolupráce při zajišťování agendy zadávání veřejných zakázek (kontrola podkladů, vyhlašování, organizování, evidence a archivace);
• spolupráce při vedení agendy financování, sestavování a zpracovávání plánů investičních
a neinvestičních prostředků a kontrola jeho plnění (vlastní zdroje a dotace) - financování akcí, statistika a výkaznictví;
• zpracování a příprava podkladů k uzavírání smluvních vztahů;
• spolupráce s věcně příslušnými útvary LČR i externími organizacemi a institucemi;
• zpracování zadávací dokumentace a vedení informací o veřejných zakázkách v příslušných elektronických nástrojích.
Jiné výhody
• mzdu dle kvalifikace kandidáta, roční odměny;
• systém benefitů (penzijní připojištění, životní pojištění, stravné, FKSP – osobní účty, 200 hodin dovolené).