Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, developerskou společnost, která se zaměřuje na budování víceúčelových projektů – rezidenčních, obchodních i kancelářských nemovitostí, hledáme kandidáta/kandidátku na pozici Administrátor klientského portálu.
Náplň práce:
* Administrativa klientského portálu (aktualizace, nahrávání dokumentů, správa dat)
* Dodržování nastavených KPIs
* Zodpovědnost za příchozí hovory na klientskou linku
* Zpracování dotazů klientů z klientského portálu, zodpovídání emailové komunikace
* Kontrola veřejných reviews a odpovědí
* Zodpovídání dotazů na sociálních sítích
* Pomoc s rozvojem klientského portálu a klientských procesů napříč společností
* Spolupráce s oddělením Sales a Development
* Aktivní hovory – NPS hodnocení, naplánované hovory z klientského portálu na žádost klienta
* Další spolupráce s nadřízeným a s ostatními kolegy v rámci společnosti
Požadujeme:
* Lehce pokročilá znalost MS Office
* Předchozí zkušenost v zákaznické péči výhodou
* Znalost anglického jazyka alespoň na úrovní B1 (ochota komunikovat se zahraničními klienty)
* Pozitivní přístup k řešení problémů
* Pro-klientský přístup
* Zodpovědnost a trpělivost při řešení komplikovaných situací
Nabízíme:
* Zajímavou a různorodou práci ve stabilní české developerské společnosti
* Spousty odborných zkušeností v rámci sdílení firemního know-how
* Přátelskou a neformální atmosféru na pracovišti
* Další vzdělávání v oboru, odborná školení dle individuálních požadavků
* Občasná práce z domova - po úspěšném zaškolení na pozici
* Příjemné a moderní pracovní prostředí
* Páteční pracovní doba do 13:00 hod.
* 20 dní dovolené + 5 sick days navíc
* Další zajímavé benefity: jazykové vzdělávání, moderní stravenky, Flexipasy / Multisport karta, firemní akce, teambuildingové aktivity, skvělá káva, ovoce a sladkosti na pracovišti
* Notebook a mobilní telefon
* Práci na plný úvazek na dobu neurčitou
* Nástup: Ihned
* Místo výkonu práce: Praha Libeň (dobrá dostupnost ze stanice metra B – Palmovka)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.