Místo práce: Jihlava (informace o místu práce: Jihlava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme komunikativního člověka, který se nebojí hovořit se zákazníkem v němčině po telefonu. Hledáme samostatného člověka ideálně se zkušenostmi v zákaznickém servise.
Řeší objednávky, které zároveň musí zadat do interního systému ke zpracování. Řeší případné reklamace, pozdní dodávky, atp. vždy pro oblast svých přidělených zákazníků. Spolupracuje interně s oddělením expedice, logistiky, plánováním výroby. Je podporou obchodním zástupcům. Připravuje přehledy, reporty v interním systému , případně v Excelu.
Jiné výhody
zajímavou práci v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, která je lídrem v oboru
jistotu stabilního zaměstnání v profesionálním kolektivu s velkou mírou samostatnosti
motivující finanční ohodnocení, bonusový systém
podpora profesního vzdělávání a osobního rozvoje
možnost kariérního růstu na manažerskou pozici
využití cizích jazyků na denní bázi
vysokou míru seberealizace
nabídka firemního ubytování pro zaměstnance mimo jihlavský region
další zaměstnanecké benefity (závodní stravování, slevy na výrobky, zdravotní dovolená, jazykové kurzy)