Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledám vedoucí administrativního a finančního týmu!
Skvělá příležitost v mezinárodní společnosti, která otevírá velmi zajímavou pozici pro šikovné kandidáty, nutná výborná angličtina a čeština, pestrá náplň práce, fajn tým, plné zaškolení!
Zvládnete se postarat o následující oblasti?
Budete pravou rukou vedení, musíte umět reportovat za různé oblasti, starat se o lidi, kanceláře a další!
Budete se starat o tým 4 lidí a zodpovídat za tyto oblasti:
► účetnictví:
- finanční reporty, výkazy (měsíční, roční)
- zpracování faktur v systému (Helios)
- komunikace se zahraničními partnery v AJ
- zodpovědnost za roční externí audit
► finance:
- správa bankovních účtů (platby, komunikace s bankou, převody peněz)
- reporting cash flow
- správa pohledávek a závazků
► správa, administrativa:
- komunikace s dodavateli, zpracování smluv, spolupráce s právními poradci
- office management
- reporting (denní, týdenní, měsíční, roční
- zodpovědnost za směrnice a manuály
► HR:
- zpracování docházky, evidence dovolené, cestovní náhrady
- evidence zaměstnanců
- interní HR projekty (vzdělávání, nábory)
- péče o firemní kulturu (eventy, benefity atd.)
Jak si představujeme ideální profil vhodného kandidáta na takovou pozici?
✔ minimálně Bc. ekonomického směru a alespoň základní znalost účetnictví a fakturace - PODMÍNKOU!
✔ plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)
✔ musíte být proaktivní a mít výborné komunikační dovednosti
✔ praxe na obdobné pozici bude Vaší velkou výhodou
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
✔ Nástup na HPP je možný od září nebo října
✔ Nástupní mzda bude odpovídat Vašim zkušenostem, které prověříme na pohovoru
✔ Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)
✔ 5 týdnů dovolené, Flexipassy 1000 Kč/měsíc, stravenky, příspěvek na kulturu, vzdělávání atd.
✔ Denní využití AJ v mezinárodním prostředí
✔ Super kolektiv, který se stále rozšiřuje o nováčky