Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zpracování dokladů a telefonátů týkajících se pojistných událostí z cestovního pojištění
* likvidace pojistných událostí
* emailová/telefonická komunikace s pojištěnými a dodavateli služeb
* administrativa v interních systémech
Jiné výhody
* po zaučení HOME OFFICE 3 dny v týdnu, 2 dny v týdnu kancelář
* technické vybavení domácí kanceláře, příspěvek 600 Kč na Home office
* moderně zařízené kanceláře v centru Ostravy dostupné MHD i bezbariérové vstupy
* 25 dnů dovolené, stravenky, MultiSport karta nebo Flexi Pass, občerstvení na pracovišti
* příspěvek na penzijní připojištění, plně hrazené životní pojištění, cestovní pojištění po EU zdarma
* přátelský tým, plnohodnotné zaškolení, podpora interních lektorů
* vzdělávání včetně jazyků, rozvojové programy
* hlavní pracovní poměr ve stabilní dynamické společnosti