Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, firmu, která dodává bateriové systémy do elektrobusů, trolejbusů ale třeba i k (větrným) elektrárnám a zároveň vytváří stále nová bateriová řešení, hledáme vhodného kandidáta na pozici Pracovník/ce back office.
Náplň práce:
* Zodpovědnost za chod kanceláře (rozumné zásoby v kuchyňce, drogerie, balící materiál, ...)
* Spolupráce s účetní, vystavování faktur a s tím související dokumentace (dodací listy, přepravní listy – vše dle vzorů)
* Zajišťování přeprav (import a export, tuzemské i zahraniční)
* Zajištění služebních cest (ubytování, jízdenky, letenky, restaurace apod.)
* Přijímání návštěv a související péče s tím (nápoje, občerstvení)
* BOZP (revize, lékárnička, školení, příprava podkladů a prostor pro BOZP audity)
* ISO 9001 – zpracovávání podkladů pro audity
* Příprava a odesílání newsletterů a správa webových stránek
* Administrativní podpora našich projektů
Požadavky:
* Organizační schopnosti
* Vysoká samostatnost a proaktivita
* Pečlivost při práci s dokumenty
* Selský rozum
* Znalost angličtiny (pro emailovou i telefonickou komunikaci s dodavateli)
* MS Office
* Zkušenost na obdobné pozici
* Technické vzdělání je výhodou
Nabízíme:
* Práci na HPP
* 5 týdnů dovolené
* Sick days
* Pohyblivá pracovní doba dle aktuálních úkolů
* Práce v oboru, který zajistí lepší budoucnost nám i dalším generacím
* Místo výkonu práce: Malešice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.