Obchodní referent/ka s francouzštinou | 3 dny home office

Nabídka pracovní pozice od 25. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Denní komunikace ve francouzském jazyce 
Zpracování objednávek náhradních dílů
Podílení se na přípravě nabídek, zasílání poptávek dodavatelům
Realizace příchozích objednávek náhradních dílů u našich interních a externích dodavatelů
Kontrola zákaznických objednávek a jejich zadávání a aktualizace do našeho ERP systému SAP
Řízení projektů/objednávek od jejich přijetí až do chvíle jejich dodání
Řešení reklamace faktur po splatnosti

Jiné výhody

Flexibilní pracovní doba
Home office - 3 dny v týdnu + (finanční příspěvek na práci z domu)
25 dní dovolené
Každoroční valorizace mezd
MultiSport karta
Možnost se vzdělávat – externí kurzy a konference
Jazykové kurzy – skupinové, individuální nebo online
Stravenkový paušál (finanční příspěvek přímo do vaší mzdy)
Příspěvek na penzijní připojištění (2–3 % z vaší měsíční mzdy navíc)
Firemní parkoviště pro zaměstnance dojíždějící mimo Ostravu 
Notebook a mobilní telefon
Volno navíc při mimořádných životních událostech
Cafeteria systém benefitů (sport, zdraví, kultura, volný čas)
Firemní akce (Vánoční večírek, teambuildingy a další)
Zvýhodněné volání i pro soukromé účely 


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hovoříte francouzsky? Baví vás komunikovat se zákzaníky, práce s daty a na PC? Pokud ani jednoho uvedeného neobáváte, staňte se součástí týmu velké mezinárodní společnosti s unikátními projekty po celém světě. Těšte se na plno benefitů a bezkonkurenční mzdu.

Komunikativní FJ (min. B2)
Zkušenosti se zpracováním objednávek
Zkušenosti z oblasti zákaznického servisu či komunikace se zákazníkem
Zkušenosti s prací v ERP systému – např. SAP či jiný ERP systém (správa objednávek)
Orientaci na zákazníka
Komunikační dovednosti
Velkouo výhodou je i komunikativní úroveň AJ 

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, Obchod, prodej

Lokality: Ostrava

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy

Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Práce v důchodu. Jaká jsou pravidla a na co si dát pozor

Jak si zvýšit důchod, když při jeho čerpání pracujete? Jak funguje takzvaná práce na procenta?...více

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Partners Financial Services