Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplní Vaší práce bude:
řešení požadavků ze strany zákazníků prostřednictvím komunikace napříč všemi odděleními,
komunikace se zákazníky o situacích vzniklých ve výrobním závodě,
zadávání a potvrzování zákaznických objednávek,
vyřizování emailové korespondence se zákazníky,
spolupráce s oddělením výroby a plánování s cílem stanovit priority objednávek,
spolupráce s ostatními odděleními s cílem identifikovat a řešit témata související s prodejem, službami a dodávkami,
budovat a udržovat vztahy se zákazníky.
Jiné výhody
Co Vám nabídneme:
různorodou práci v mezinárodním prostředí,
stabilitu nadnárodní korporace se širokým portfoliem produktů a činností (jsme součástí společnosti DuPont),
optimální vyváženost pracovních povinností a osobního života,
přátelský pracovní kolektiv,
příležitosti pro další vzdělávání a osobní rozvoj,
další jazykové vzdělávání,
týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů),
dotované závodní stravování (výběr ze 6 jídel pod 40 Kč, velmi kladné hodnocení jídla zaměstnanci),
2x ročně body v systému Benefity.cz v hodnotě celkově 1000 Kč,
MultiSport kartu (volnočasová karta na sport/wellness, možnost i pro rodinné příslušníky),
výhodné firemní tarify v síti Vodafone,
dárky k pracovním a osobním výročím,
parkování v areálu firmy.