Místo práce: Brno (informace o místu práce: Brno)
Mzda: 25 000–30 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta hledáme kandidáta na HPP na pozici ASISTENTKA ÚČETNÍ A DAŇOVÉ KANCELÁŘE.
Jedná se o účetní a daňovou kancelář s více než 20 letou tradicí. Sídlící v moderních kancelářích v oblasti Brno - Sever. Jedná se o menší rodinnou firmu se silným zázemím, a klidným pracovním prostředím.
Co Vás na pozici čeká?
* Vyřizování telefonických hovorů s klienty a úřady,
* Obsluha emailů
* Správa datových schránek,
* Vystavování faktur
* Zadávání platebních příkazů a stahování bankovních výpisů
* Zasílání upomínek
* Odesílání přiznání k DPH a dalších podání, komunikace s úřady datovou schránkou
* Obsluha pošty, evidence příchozí pošty
* Objednávky materiálu a školení pro zaměstnance
Místo práce: Brno - Sever.
Pracovní vztah/nástup: HPP/IHNED či jinak na základě dohody.
Jiné výhody
- pracovní poměr na dobu neurčitou,
- prázdninový roční bonus po dokončení přiznání,
- částečně pružná pracovní doba (osmihodinová pracovní doba, flexibilní začátek a konec prac. doby),
- maximální peněžitý příspěvek na stravování,
- dovolená navíc až 3 dny,
- 2 dny placeného volna jako SICK DAYS,
- teplé a studené nápoje, ovoce a drobné občerstvení na pracovišti zdarma,
odborná školení,
- možnost vedení diplomových prací a podpora při dálkovém studiu,
- možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo - jiná podpora pro handicapované spoluobčany a děti v nouzi),
- dobrá dostupnost vlakem, MHD nebo autem (parkování zdarma)
Nejedná se o korporát, v kanceláři se všichni znají, pomáhají si a podporují se.