Místo práce: Praha 4, Česko (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* zajištění chodu recepce (vyřizování e-mailů a telefonátů, spisová služba, vítání návštěv)
* vedení pokladny a archivu
* správa budovy a zahrady (kontrola stavu, evidence oprav, zajištění údržby)
* administrativní podpora ostatních oddělení
* jednání s dodavateli služeb (ostraha, úklid, revize, opravy) a úřady
* nákup kancelářských potřeb a občerstvení
* organizování pracovních cest (letenky, ubytování)
Jiné výhody
* zázemí stabilní krmivářské firmy
* plný úvazek: PO - PÁ 8 h/denně
* motivující platové ohodnocení
* možnost vzdělávání
* služební telefon, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
* zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na vzdělání, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, občerstvení na pracovišti, možnost sick days)
* nástup možný ihned!