Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zodpovídání dotazů našich partnerů skrze emaily a telefonáty a proaktivní řešení jejich požadavků.
• Ověřování informací v interních systémech a v systémech finančních institucí.
• Spolupráce na vylepšování procesů.
• Po zapracování budete mít možnost podílet se na projektech napříč společností.
• Budete-li mít chuť, můžete časem také sám školit partnery v rámci našich informačních systémů.
Jiné výhody
• Práci pod manažerem, který v týmu sám působil, než ho převzal. Má tudíž pro všechny její radosti i strasti nejen pochopení, ale zvládne ti také v čemkoli dobře poradit.
• Přímý podíl na projektech, které pomáhají našim klientům v každodenním životě.
• Smlouvu na dobu neurčitou.
• Po dostatečném zapracování možnost home officu.
• Zaměstnancům nabízíme standardní balíček benefitů jako je týden dovolené navíc, sick days, stravenky, Flexi Passy, kurzy angličtiny, dotovaná Multisport karta, firemní sleva na nákup elektroniky, zvýhodněný rodinný tarif na volání/data atd.
• Dog-friendly office, rádi uvítáme i tvého čtyřnohého kamaráda.