Místo práce: Troubsko (informace o místu práce: Troubsko)
Mzda: 20 000–26 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste komunikativní osoba, která preferuje systém a pořádek a ráda organizuje?
Společnost specializující se na vytápění a vzduchotechniku hledá do divize servisního střediska kolegyni, která bude mít na starosti organizaci práce našich servisních techniků.
CO BUDETE DĚLAT?
- jste "spojkou" mezi servisními techniky a klienty.
- organizujete termíny výjezdů servisních techniků, trasy
- jednáte s našimi zákazníky ve věci servisních výjezdů techniků
- připravujete týdenní plány
- řešíte administrativní podporu pro všechny zakázky
Po nástupu je nutné 1-2 měsíce denní přítomnost v zázemí firmy v Troubsku, abyste se naučila a seznámila se s celkovým průběhem realizace zakázky, s našim interním systémem a stylem práce. Poté můžete, v případě zájmu, pracovat 2 dny z domu.
Jiné výhody
- mzda od 25 000 Kč + odměny (záleží na zkušenostech a typu úvazku)
- možnost i zkráceného úvazku
- možnost HOME OFFICE - po zkušební době lze pracovat 2 dny z domu
- 5 dnů zdravotního volna
- stravenky v hodnotě 100,- Kč
- zaškolení a odborné vedení po dobu práce máte zajištěné
- pracoviště: Troubsko