Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náš skvělý klient, úspěšná advokátní kancelář, momentálně rozšiřuje svůj administrativní tým, a hledá nového kolegu/novou kolegyni, který/á pomůže kolegům z týmu (advokátům a koncipientům) s administrativní a organizační agendou.
–Příprava materiálů, prezentací a korespondence
–Příprava podkladů pro jednání a koordinace jednání
–Příprava, správa, úprava a kontrola dokumentů
–Komunikace s klienty, soudy, notáři a dalšími úřady
–Práce s datovou schránkou a dalšími interními systémy
–Organizace a zajištění služebních cest (letenky, ubytování, víza, atd.)
–Úzká spolupráce s ostatními asistentkami a dalšími odděleními ve firmě
Jiné výhody
–Nástup dle Vašich možností, ideálně ihned
–Smlouva na dobu určitou – 1 rok, následné prodloužení
–Zvážíme i zkrácený úvazek
–4 sick days
–2 dny osobního volna
–25 dní dovolené
–Stravenky v hodnotě 150 Kč
–Týmové akcie (teambuildingy, večírky…)
–MultiSport Card
–Pracovní doba: 8:30 – 17:00
–Kancelář v centru Prahy
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.