Místo práce: Beroun (informace o místu práce: Beroun)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Bude z Vás profesionál pro oblast životního prostředí (odpadového hospodářství, chemických látek atd.), tuto oblast budete koordinovat a zlepšovat
• Postaráte se o komunikaci s dodavateli služeb a úřady (např. odpadové společnosti, Vodovody a Kanalizace, ČIŽP atd.
• Budete součástí týmů, které pracují na udržitelných projektech (odpady, voda, CO2) a jejich výsledky budete sdílet nejen s našimi zaměstnanci, ale i s našimi zahraničními kolegy
• Budete rozvíjet vztahy s kolegy z jiných úseků a společně se snažit o naplňování firemních cílů v oblasti, za kterou budete zodpovídat
• Očekáváme, že zastřešíte implementaci legislativních požadavků a normy ISO 14001 do praxe a navážete na již zavedené standardy
• Reporting hlášení jako jsou ISPOP, IRZ, EKOKOM apod. a pravidelné informování zaměstnanců v různých oblastech.
Jiné výhody
• Práci v neustále se rozvíjející společnosti, kde je vítána iniciativa každého jednotlivce a smysl pro týmovou práci
• Kolegy, kteří se těší na nového člena týmu, kterému předají své know-how a pomohou mu v rozvoji, a to včetně zavedeného externího poradce, který firmu dobře zná
• Možnost podílet se doslova na naplnění poslání „Making the world a better home“
• Velké pole pro samostatnost, možnost aplikovat své nápady na zlepšení
• Moderní prostředí, ve kterém můžete aktivně užívat různé softwarové nástroje (vlastní firemní systémy, Microstrategy, PowerBI, Autocad)
• Ucelený systém zaměstnaneckých benefitů:
• Investujeme do vzdělávání a záleží nám na tom, aby se zaměstnanci rozvíjeli, a proto vytváříme vzdělávací plány na míru
• Můžete si bezplatně zajít zasportovat – kruháč, jóga, plavání, bruslení
• Organizujeme různé akce pro zaměstnance
• Obědváme zadarmo
• Dovolenou můžete čerpat v délce 5 týdnů
• Přispíváme na penzijní a životní pojištění
• Flexibilní pracovní dobu s možností občasné práce z home-office po předchozí dohodě
• Notebook, telefon