Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste zkušený obchodník/ zkušená obchodnice, pro kterého/kterou je práce zároveň koníčkem?
Máte zkušenosti v oblasti prodeje v IT?
Láká Vás práce pro světově známou elektrotechnickou společnost, která vyrábí a dodává značkovou kancelářskou techniku?
Pokud jste na všechny 3 otázky odpověděl/a ANO, pak je tato pozice KEY ACCOUNT MANAGERA možná přesně to, co hledáte!
Na pozici KEY ACCOUNT MANAGERA bude Vaší pracovní náplní hlavně:
* zodpovědnost za prodej produktů převážně v dealerském kanále ve svěřeném teritoriu
* péče o stávajícími partnery a budování dlouhodobých vztahů s nimi
* zajištění veškeré podpory svěřených partnerů např. formou poradenství, organizace školení atd.
* aktivní podpora našich prodejců v projektech/tendrech
* tvorba plánů, vyhodnocování prodejů, vyhodnocování efektivnosti tendrů
* 1-2 dny v týdnu administrativa a plánování schůzek
* starost o region Čechy
Jiné výhody
Těšit se můžete na:
* stabilního zaměstnavatele s dlouholetou tradicí na světovém trhu
* fixní část mzdy 50 000 Kč
* kvartální odměny až 50 000 Kč
* služební vůz i k soukromým účelům
* mobilní telefon a notebook rovněž i k soukromým účelům
* homeoffice
Zaujala Vás tato nabídka? Zašlete mi Vaše CV ještě dnes a já se Vám ráda ozvu s bližšími informacemi!