Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá konzultantstvím cloudových systémů hledáme vhodné kandidáty na pozici NetSuite Administrátor.
Na pozici NetSuite Administrátora se seznámíte s ERP systémem NetSuite a po půl roce si vyberete, zda chcete pracovat jako funkční nebo technický konzultant. Očekáváme, že prvních šest měsíců si vyzkoušíte různé úkoly jedné nebo druhé z rolí a až časem si vyberete specializaci. Je to něco, co Vám přijde jako správná výzva? Pokud ano, tak se budeme těšit na Vašé CV a případné setkání!
Náplň práce:
Funkční i techničtí konzultanti komunikují s našimi zákazníky relativně často. Je totiž potřeba nejen zkonzultovat jejich požadavek, ale také s nimi otestovat, případně odprezentovat výsledek. NetSuite nabízí standardní procesy, které typicky nastavuje funkční konzultant. Zároveň je i odpovědný za migraci dat. Ve chvíli, kdy zákazník vnese požadavek, který není možné splnit v rámci standardních procesů, nastupuje na řadu technický konzultant. Ten díky své znalosti JavaScriptu vytvoří řešení.
* Konfigurovat a implementovat NetSuite businessové procesy, customizace a integrace
* Denně komunikovat s kolegy a zákazníky
* Shromažďování požadavků od zákazníků
* Development and delivery NetSuite customizací a integrací (bude záležet na tvé znalosti JavaScriptu)
* Walkthroughs/dema pro zákazníky
Požadujeme:
* Rychle se zorientovat v novém týmu a společnosti
* Ideálně mít zkušenost z IT/business prostředí a alespoň uživatelskou znalost ERP/WMS/CRM
* Necouvnout před výzvou
* Pokročilá znalost angličtiny
* Výhodou je znalost jakéhokoliv dalšího cizího jazyka – zvláště: francouzština, němčina, španělština, nizozemština, švédština, arabština
A] Cesta funkčního konzultanta
* Alespoň základní znalost z oblasti financí a účetnictví
* Zaškolení v systému NetSuite
* Základní povědomí o algoritmech v programování bude přínosem
* Asistence s tvorbou technické dokumentace
* Asistence s implementací modulů a nastavováním NetSuite pro koncové zákazníky
* Pomoc s řešením ad-hoc požadavků od zákazníků
B] Cesta technického konzultanta
* Alespoň základní znalost JavaScriptu
* Pomáhat týmu s psaním scriptů a dalších řešeních
* Výhodou je znalost některého z dalších programovacích jazyků (např. .NET, PHP, HTML)
* Zaškolení v SuiteScript frameworku a NetSuite systémů
Nabízíme:
* Osobní a kariérní rozvoj v dynamicky rostoucí společnosti
* Neomezený home-office
* Ambiciózní a profesionální tým, který má rád i zábavu
* Teambuilding (např. večeře a workations)
* Práce s expert z IT oboru s možností růstu různým směrem
* Multisport karta
* Superior workplace: Rádi řekneme více! :)
* Moderní kanceláře v Spielberk Office Centru v Brně
* Také je možné pracovat z co-workingového prostoru v Olomouci nebo z jakékoliv Regus/IGN co-workingové sítě napříč Evropou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.