Místo práce: Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* nábor nových zaměstnanců, péče o ně při nástupu, pomoc s adaptací v novém prostředí
* rozvoj kmenových zaměstnanců, organizace interních i externích školení
* řešení běžné administrativy spojené s HR oddělením, reporting vedení
* podpora HR projektů a rozvojových aktivit na lokální i mezinárodní úrovni
* správa dat v interních HR systémech
* příprava pokladů pro budget
* spolupráce při aktualizaci HR procesů a dokumentů, řešení problematiky GDPR
* úzká podpora liniových vedoucích, ...
Jiné výhody
* hlavní pracovní poměr s možností pracovní smlouvy na dobu neurčitou
* rozmanitá pracovní náplň, možnost být součástí silné mezinárodní značky
* 5 týdnů dovolené, dotované stravování, dopravné, vzdělávání včetně jazykového, roční bonus
* moderní zázemí výrobního závodu, který se postupně rozrůstá
* další odborný i profesní růst, šance uplatnit své nápady a kreativitu, pružná pracovní doba
* nástup možný dle domluvy
* místo práce: Olomouc
Děkujeme za Vaše reakce přiložením profesního CV, pokud připojíte i pár úvodních slov do průvodního mailu, o to více se budeme těšit na další komunikaci.