Místo práce: Praha-Cholupice (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 30 000–40 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zajišťovat administrativu související s chodem firmy – příprava smluv, komunikace s úřady a dodavateli služeb, příprava podkladů pro externí účetní firmu atd.
• Starání se o hladký chod kanceláře - vedení a organizování asistentek, rozdělování úkolů a jejich následná kontrola, zajišťování optimalizace a efektivity jejich práce
• Práce s interním systémem, aktualizace dat, GDPR agenda
• Administrativní podpora Office managerky a zastupování v případě její nepřítomnosti
• Komunikace s ostatními odděleními
• Řešení operativních úkolů a požadavků – dávat věcem řád
• Příprava marketingových podkladů
• Jsme týmoví hráči, proto budete v úzkém kontaktu se svými kolegy, kterým budete nápomocen a oporou
Jiné výhody
• Možnost získat mnoho nových zkušeností
• Různorodou pracovní náplň
• Firemní notebook a telefon
• Flexibilní pracovní dobu, která nikdy nekončí 😊
• Možnost práce na HPP nebo ŽL
• Vstupní školení
• Nástup ihned
• Příspěvek na stravování a neomezený přísun kávy