Models.UradPrace.Cs
Místo práce: Krajský úřad Olomouckého kraje, Olomouc, Olomouc (informace o místu práce: Olomouc)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 24770 - 36470 Kč
Nástup od: 4. 2. 2022
Poznámka: Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve.Charakteristika vykonávané práce: koordinace účetní uzávěrky včetně analytických a metodických prací spojených s konsolidací, komplexní vedení účetních knih účetní jednotky, zpracovávání a odesílání finančních a účetních výkazů a výkazů Pomocného analytického přehledu do Centrálního systému účetních informací státu.Požadavky: - dosažené vzdělání: VŠ- obor vzdělání: ekonomika výhodou- znalosti oboru: zákon o účetnictví a prováděcí vyhlášky, České účetní standardy, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích, vedení podvojného účetnictví ve vazbě na rozpočet územních rozpočtů a rozpočtovou skladbu- zvláštní odborná způsobilost není požadována- zkušenost v řízení kolektivu minimálně 2 roky výhodou- praxe ve veřejné správě výhodou- praxe v oboru: v posledních 5 letech výhodou- jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodouDalší požadované dovednosti:- uživatelská znalost PC (MS Office)- samostatnost- komunikativnost- smysl pro týmovou práci - schopnost analyticky a koncepčně mysletPřihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení účetnictví a výkaznictví na Odboru ekonomickém Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje Personální útvar Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 4. 2. 2022 do 12:00 hodin.kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Mgr. Olga Fidrová, MBA telefon: 585 508 502, email: o.fidrova@olkraj.cz. Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis. V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt). Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na: https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B4CUJOT-0O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.