Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, hledáme vhodné kandidáty na pozici: HR Generalista/Personalista/ka.
CO VŠECHNO U NÁS BUDETE DĚLAT:
Budete mít pod palcem všechna výběrová řízení na všech pobočkách společnosti.
Povedete náborový proces se vším, co k němu patří od tvorby inzerátu, správu kariérních stránek, po vedení pohovorů, komunikaci s uchazeči a spolupráci s vedoucími.
Zajišťovat pracovně-lékařské služby pro zaměstnance, spravovat informační systém, aktivně komunikovat s vedoucími pracovníky.
Budete koordinovat nástupní proces a bude vaší zodpovědností, aby měl nový zaměstnanec v den nástupu vše zajištěno. S tím vám budou pomáhat vedoucí pracovníci a další kolegové, kteří mají jednotlivé části nástupu na starost.
Společně s nástupním procesem se budete podílet na přípravě nástupního zaškolení pro nového zaměstnance.
Ve spolupráci s vedoucími zaměstnanci se budete podílet na adaptaci nových zaměstnanců a jejich rozvoji.
Budete mít na starost celý životní cyklus zaměstnance (pravidelná školení, rozvoj, změny v náplni práce) až po jeho případný odchod ze společnosti, který budete také koordinovat.
Veškerou personální administrativu.
Rozvoj a nastavování HR procesů.
Administrativně budete podporovat další HR procesy a budete se podílet na implementaci HR systému.
Spolupracovat budete s managementem, vedoucími oddělení napříč společností, mzdovou účetní, marketingovým oddělením.
Jiné výhody
Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě
Zaškolení od současné personalistky
Podporu současné personalistky, která bude během rodičovské dovolené dostupná
Odpovídající mzdové ohodnocení
Rozmanitou pracovní náplň, prostor pro vlastní iniciativu
Firemní telefon
Příspěvek na stravování
20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
Po zapracování možnost občasné práce z domova
Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, příspěvek na výuku anglického jazyka
Roční bonus