Osobnostní předpoklady a dovednosti
popis pozice:
Jste akční a obchodně orientovaný člověk, který ve své práci potřebuje různorodost a pestrost? Rád/a komunikujete se zákazníky a cizí jazyky Vám nejsou cizí? Výborně, pokud máte pokročilou úroveň angličtiny a němčiny a rádi byste se připojili k našemu novému obchodnímu týmu, pak nám o sobě neváhejte dát vědět!
co Vás na pozici čeká:
- komunikace a starost o přidělené zákazníky
- spolupráce na nových projektech od samého počátku projektového řízení až po převzetí projektu do sériové výroby a následně dodávek směrem k zákazníkovi
- zodpovědnost za proces řízení objednávek od včasného plánování výroby přes fakturaci, monitoring skladových a bezpečnostních zásob, koordinaci transportu až po spolupráci na řešení případných reklamací
- tvorba cenových kalkulací včetně aktualizace prodejních dat a ceníků v IS/SAP (ve spolupráci s obchodním oddělením)
- záznam aktivit do interního CRM, reporting a zpracování analýz
- odpovědnost za dodržování a vyhodnocování stanovených KPI
co Vám nabídneme:
co vám nabídneme
- 25 dní dovolené
- multisport karta nebo Pass (po 1 roce také příspěvek na životní pojištění)
- možnost získat kvartální odměny dle výsledků společnosti
- referenční bonus (pokud víte o někom, kdo by se chtěl do týmu taky připojit – přiveďte ho a získáte finanční odměnu)
- firemní akce nebo zajdeme po směně jen tak na pivo, abychom utužili vztahy
- dotované závodní stravování
- místo na parkování přímo před společností, případně dobrá dostupnost MHD
- kanceláře v nově vybudovaných prostorech
co od Vás očekáváme:
- pokročilá úroveň angličtiny (B2 a vyšší) je pro nás samozřejmostí + komunikativní úroveň němčiny (B1-B2)
- alespoň 2 roky praxe v oblasti zákaznického servisu/obchodu (specialista, koordinátor, obchodní referent,...)
- obchodní uvažování a silnou orientací na potřeby OEM zákazníků
- velkou výhodou je praxe na obdobné pozici z mezinárodní výrobní společnosti, kde kvalita, plnění termínů objednávek včas a v požadovaných objemech je velmi důležitá
- pozitivní a proaktivní postoj k práci při hledání optimálního řešení, která vedou k dosažení firemní politiky a stanovených cílů
- schopnost efektivně, asertivně a zároveň empaticky komunikovat se zákazníky, zajištění zákaznické spokojenosti
jak se přihlásit:
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte nějaké doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.